خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی حذف از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی "فهرست طلایی" رایگان
پایانه‌های فروش (POS)برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق پایانه های فروش، تنها لازم است:. به محل‌هایی که دارای پایانه های فروش هستند مراجعه کنید )این پایانه های فروش می بایست متعلق به بانک های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی طرف قرارداد ایرانسل باشند).
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
همچنين ارسال پيام تصويري MMS تا سقف 300 كيلوبايت به ساير مشتركين ام‌ تي ان ايرانسل يا به نشاني پست الكترونيكي 320 ريال محاسبه مي‌شود.در طرح پيام رسان ارسال و دريافت ديتا از طريق GPRS ، WAP و مرورگر اينترنت از طريق پورت سريال، كارت ديتا Infra-red .pcmci/usbt سه ريال در ساعات اوج مصرف و يك ريال در ساعات كاهش مصرف تعيين شده است.تعرفه مكالمات اپراتور سومسقف تعرفه یک دقيقه مکالمه صوتی تلفن همراه با مشترکين سایر شبکه‌های تلفن همراه و ثابت برای سيم کارت دائمی ۶٢۵ ریال تعيين شده است.همچنين سقف تعرفه یک دقيقه مکالمه صوتی مشترکين اپراتورهای تلفن ثابت و مشترکين خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دارای سيم‌کارت دائمی تلفن همراه سایر اپراتورهای تلفن همراه با مشترکين تلفن همراه این شبکه ۶٢۵ ریال، سقف تعرفه یک دقيقه مکالمه تصویری تلفن همراه به همراه در داخل شبکه برای سيم‌کارت دائمی ١۵٩٩ ریال، تعرفه دسترسی به شبکه اینترنت برای سيم‌کارت دائمی به ازای هر کيلو بایت ٠ ریال و برابر مفاد پروانه تعرفه خدمات سيم‌کارت اعتباری تلفن همراه حداکثر می‌تواند ۵٠ درصد بالاتر از تعرفه خدمات سيم کارت دائمی است.
ردیف اعتبارهرکارت شارژبرای مشترک (ریال) مبلغ فروش هرکارت شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی برای خریدار (ریال)
من از هر دو استفاده کردم ولی در کل مبین نت از ایرانسل بهتره هم آنتن دهی هم سرعتش با توجه به مودمهاییم که میدن مودم مبین نت بهر از ایرانسله خرید شارژ ایرانسل بانک ملی من میخوام با شما همکاری کنم
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
GPRS APN : mtnirancellبقیه مقادیر رو دستکاری نکنید !!!سپس دکمه Done زده و به فهرست اتصالات برگردید سپس Irancell رو پیدا کرده و دکمه Launch رو بزنید و منتظر بمانید تا صفحه پیش فرض باز شود. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
4- سيم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی كارت را داخل گوشي قرار دهيد. Insert Simcard

من همسن دوستان بزرگتر نیستم کلی طول کشید تا بابام رو راضی کردم یه دونه اینترنت پرسرعت بگیره ایرانسل خریدیم به شدت نارا ضیم و رفتم تعرفش رو تغییر بدم الان میگه ماهانه 46 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی هزار تا باید بدی
ساعت غیر اوج (off peak) یازده شب الی هشت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی صبح ۲ ریال به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات
ما بايد به دنبال تشكيل يك ارتش منسجم سايبري براي مبارزه در اين فضا باشيم.اين ارتش بايد بتواند ضمن مبارزه تدافعي و سلبی با تهاجم دشمن،خود به توليد برنامه بپردازد و ذهن مخاطبان خود را نه تنها در ايران بلكه در سرتاسر جهان به خود جلب كنیم.اين ارتش مي تواند با حضور موثر خود در اين جبهه ابتكار عمل را از دست دشمن خارج سازد.حضور ما در اين عرصه اجتناب ناپذير است.با گسترش ارتباطلات مجازي و امكان دسترسي بالا به آن،ميزان اثر گذاري سايت هاي اينترنتي روز به روز افزايش مي یابد و غفلت ما در اين مورد تبعات جبران ناپذيري را به دنبال خواهد داشت.ما نمي توانيم جوانان خود را به بهانه مصون مانده از خطرات آلودگي فضاي مجازي از استفاده از فضاي مجازي محروم كنيم.اينترنت پديده و دستاورد بزرگ بشر در قرن حاضر است كه توانسته به پيشرفت بشر كمك كند و امروزه بدون اينترنت امكان رشد و پيشرفت فراهم نيست.اينترنت يك ابزار و وسيله است كه مي توان هر نوع بهره اي را از آن برد.اينترنت در زندگي امروز مردم جهان جاي خود را باز كرده و امكان حذف آن وجود ندارد.لذا اين نوع بهره برداري ماست كه مفيد بودن يا مضر بودن آن را تعيين مي كند.مدارس ما و خانواده هاي ما بايد نحوه بهره گيري صحیح از اينترنت را به جوانان و نوجوانان بياموزند و ماهيت آن را براي آنان شرح دهند.ما بايد آنان را از تبعات و اثرات سوء سايت هاي ضد اخلاقي و اهداف شوم گردانندگان آنها آگاه سازيم تا آنان خود تصميم بگيرند كه به هنگام استفاده از اينترنت فريب دشمنان را نخورند.ما بايد براي حضور گسترده د و موثر در فضاي مجازي سرمايه گذاري كلاني را انجام دهيم و رفته رفته از حالت تدافعي خارج و آرايش تهاجمي به خود بگيريم.ضمن آنكه بايد نسبت به منهدم كردن سايت هاي ضد اخلاقي ،دستگيري و مجازات عوامل و گردانندگان آنها اقدام كنيم. مسئولان از رهبري و ملت عقب افتاده‌اند، زيرا آنها هنوز به خود نيامده‌اند كه جنگي با عنوان جنگ نرم به وجود آمده است و ملت ضربه‌هاي بسياري را متحمل شده، رهبري و آحاد جامعه بالاخص جوانان متوجه اين موضوع هستند و كم‌كاري خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مربوط به مسئولان مياني و يا خواص فرهنگي است. آنها با همان راهكارهاي قديمي درصدد گذر از اين دوران هستند در حالي ‌كه بايد باور به مسئله تهاجم فرهنگي و جنگ نرم رسانه‌اي عليه تشيع ايجاد شود، دشمن با صرف هزينه‌هاي بسياري در اين فضا، فعاليت‌هاي چشمگيري انجام مي‌دهد و با تمام تحريم‌ها، راه نفوذ را اينترنت و فضاي سايبر مي‌داند، اما مسئولان فرهنگي متوجه اين مسئله نيستند.مشكل اصلي عدم توجه به تهاجم فرهنگي توسط مديران است. آموزش نيز در زمينه مقابله با تهديدات نرم رسانه‌اي محدود است، بايد كاربران ما اين هنر را داشته باشند كه در سطرهاي محدودي چكيده‌اي از مطالب را عنوان و در دسترس ديگر اعضا بگذارند در حالي كه در اين زمينه هنوز آموزش‌هاي لازم داده نشده است و با راهكارهاي مناسب مي‌توان از ظرفيت‌هاي فضاي سايبر بيشتر و بهتر استفاده كرد.
۴. در پایان، سیستم پیامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت‌ آمیز بودن ثبت نام شما دارد توجه داشته باشید که شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از کدهای دستوری زیر نیز برای پرداخت قبوض و خرید شارژ اقدام نمایید:لطفا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی توجه داشته باشید که لازم است مبلغ شارژ به ريال وارد شود.
اقا این مبین نت افتضاح خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
۱۲۸/۱۲۸ ۷ ۲۲۰,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
: براي شارژ اينترنتی، شما تنها هزينه شارژ انتخابی خود را مي پردازيد و هيچگونه هزينه‌ای بابت كارمزد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دريافت نمی شود.
بنابراين استفاده از آن براي سازمان ها نياز به تمهيدات ويژه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اي نخواهد داشت. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود.زيرسيستم احراز هويت Authentication: این بخش رابط بين سامانه کاربري و سيستم رمز يکبار مصرف مي باشد، ازاينرو، مسووليت شناسايي کاربر مجاز را بر عهده دارد. به علاوه توليد اعداد تصادفي نيز توسط اين سيستم انجام مي شود. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود. زير سيستم فعال سازي Activation: اين زيرسيستم وظيفه تشکيل و ارسال پيام کوتاه به منظور به روز رساني و تغيير وضعيت اپلت بر روي سيم کارت را بر عهده دارد. همچنين رابط بين سيستم هاي نصب شده در سازمان عامل با سيتم هاي مورد نياز در اپراتور و به منظور استفاده از بستر تلفن همراه مي باشد. اين سيستم در سازمان اپراتور تلفن همراه نصب مي شود.
راهنمای پاک‌سازی تلفن همراه پیش از فروش clean-mobile چطور تمام اطلاعات شخصی‌مان را پیش از فروش از گوشی پاک کنیم؟ گوشی تلفن همراه قدیمی خراب شده، از ریخت افتاده یا حتی دلتان را زده است. قصد دارید آن را بفروشید و مدل جدیدتری را بخرید. اما نگران اطلاعات… بیشتر بخوانید › به زودی: نسل آینده گوشی‌های هوشمند با فناوری ضد آب گوشی هوشمند ضد آب گوشی چند صد هزار تومانی هوشمندی که در جیب دارید، برترین گجت بازار است؛ اما اگر زیاد در زیر باران بمانید یا اینکه خدای نکرده گوشی از دستتان رها شود و در جوی آب بیفتد چیز خرید شارژ ایرانسل بانک ملی زیادی از آن باقی… بیشتر بخوانید › آیفون۵ اپل روی گلکسی۳ سامسونگ را کم می‌کند! آیفون5 برای کم کردن روی تلفن گلکسی۳ سامسونگ، آیفون۵ با کابل جدید اتصال معرفی می‌شود. این روش جدید اتصال علاوه بر این که باعث می شو

آدم بره از بیرون بخره خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بهتره حالا هر چی باشه فیلم برنامه ...
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

خرید کارت اینترنتثبت نام . کد دستوری #۷۲۴* را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید. . منتظر دریافت پیام کوتاه حاوی کد ثبت‌نام‌‌ و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نشانی اینترنتی بانک باشید.. پس از دریافت اطلاعات فوق، به نشانی اینترنتی مذکور مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره تلفن همراه خود و کد ثبت نام دریافت شده، مراحل ساده ثبت نام را طی کنید.

گلکسی اس 3 موفقترین تلفن هوشمند سامسونگ و البته اندروید در کل تاریخ است. سامسونگ حداقل 30 میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است و خریدارن آن نیز همواره به تعریف و تمجید از گوشی خود میپردازند. گلکسی اس 3، ترکیبی از سختافزار قدرتمند و نرمافزارهای متنوع و کارآمد است و تجربه متفاوتی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی ارائه میکند. گلکسی اس 3 برای مدت چندماه پیاپی بی رقیب بود و هنوز هم بسیاری آن را بهترین تلفن سال 2012 میدانند. برای آشنایی بیشتر با [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] از این تلفن مراجعه کنید.
نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت های جدیدسرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.نمای خانواده به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی كمك این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.


بر اساس این سرویپیشخوان خرید شارژ ایرانسل• برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.• اطلاعات تکمیلی در رابطه با این سرویس (هزینه، روش استفاده خرید شارژ و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی غیره) متعاقبا اعلام خواهد شد.
انواع خدمات باند تلفن همراه از جمله مهمترين خدمات ارزش افزوده نسل سوم به شمار مي‌آيند كه امکان استفاده مشترکان از اینترنت پرسرعت بر روی تلفن و یا کامپیوتر خود حتی زمانی که در حال حرکت هستند را فراهم می کند.برای اتصال به شبکه و بهره‌برداري از اين خدمات، مشتركين مي‌توانند از تلفن همراه خود و یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند. برای استفاده از اينترنت برروي رايانه و لپ‌تاپ لازم است از یک مودم با اندازه مشابه حافظه‌های فلش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی استفاده خواهدشد.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
2- لومیا 920 نوکیا لومیا 920 نهایت تلاش نوکیا در سال 2012 بود، فنلاندیها هر چه در چنته داشتند رو کردند تا با لومیا 920 مجددا به بازار تلفنهای هوشمند باز گردند و تا حدی نیز موفق بودند. لومیا 920 از فناوریهای خاص و منحصر به فردی همچون[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]در تاریکی، [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]و همچنین قابلیت شارژ بیسیم بهره میبرد. برای آشنایی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بیشتر با [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید] مراجعه کنید.
نکات مهم از انتخاب سرویس های کم حجم به دلیل سرعت پایین تر خوداری نمایید و فقط سرویس های اعلام شده در تعرفه های موجود در سایت امپراطور را انتخاب نمایید. در صورتی که حجم شما زودتر از دوره به اتمام برسد می توانید حجم اضافه خریداری نمایید یا مجددا سرویس جدیدی با زمان دوره جدید خریداری نمایید در صورت خرید حجم اضافه به زمان باقیمانده سرویس خود توجه نمایید زیرا حجم باقی مانده به دوره بعد منتقل نمی شوددر صورتی که سرویس قبلی شما به اتمام نرسیده باشد سرویس خریداری شده تا پایان سرویس قبلی رزرو می شود و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پس از اتمام به صورت اتوماتیک شروع به فعالیت می نماید.در صورتی که اینترنت شما قطع شده است و برای خرید آن لاین نیاز به اینترنت دارید می توانید از شرکت 44872553 یا پشتیبانی 83852 در خواست اتصال موقت نمایید یا خارج از ساعت اداری با شماره 1471600-0936 تماس بگیرید. راهنمای پرداخت کارت های بانکی عضو شتابچنانچه آموزشی در نحوه پرداخت ندارید لطفا متن آموزشی زیر را به دقت مطالعه نمایید:همانطور که در شکل زیر آمده است، به منظور پرداخت آنلاین به اطلاعات زیر نیاز می باشد: .شماره کارت: کد 16 رقمی روی کارت بانکی شما شماره کارت شما می باشد

تازه فقط گفتم وارد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اینترنت بشی و بگردی میشه این قدر وای به حالی که بخوای دانلود کنی

مشترک نباید از خدمات سایت پردیس جهت انتشار مطالب خلاف واقع، هرزنامه، محتواهای نامناسب برای عموم، محتواهای مخرب (مثل ویروس و دیگر بدافزارها) استفاده نماید. در این صورت پردیس مجاز به مسدود نمودن خدمات یا حساب کاربری مشترک می‌باشد. پردیس مجاز به فیلتر نمودن پیام‌های ارسالی و دریافتی مشترک براساس محتواهای ممنوع شده‌ی ذکر شده در قوانین فوق و یا قوانین کلی کشور می‌باشد. پردیس خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مجاز به ارائه‌ی کلیه‌ی اطلاعات شخصی و عمومی کاربر به مراجع قضایی ذیصلاح می‌باشد.
این كارت شارژ جدید، از هم اكنون در سراسر كشور در دسترس شماست.شـارژ رمـزدار (Logical خرید شارژ ایرانسل بانک ملی PIN) شارژ رمزدار با خود پرداز (ATM) :شما می توانید از طریق دستگاههای خوپرداز هر یک از شعب بانک های ارائه دهنده سرویس "شارژ رمزدار با خودپرداز" كه طرف قرار داد ایرانسل هستند، از میان گزینه های موجود، شارژ ۲۰ هزار ریالی را انتخاب كنید.
ممكن است شخصي كه تلفن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را از وي مطالبه مي‌كند.
انتقال شارژ سیم‌کارت به سیم‌کارت ایرانسل برای ارسال شارژ ایرانسل از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ابتدا باید ثبت نام کنید. برای این کار یک عدد ۱۲ خالی به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید. پیامکی به عنوان پاسخ دریافت خواهید کرد که شما را راهنمایی می‌کند. حالا باید یک رمز برای خود تعیین کنید.برای این کار کد زیر را (از چپ به راست) به همان شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید:
۲۲ طرح اعتباری پایه‌ای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱#
در ادامه شاهد لیست بهترینهای 2012 از نگاه نویسندگان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی زومیت خواهید بود:
• محتوای علیه مقدسات اسلامیمحتوای الحادی و مخالف موازین اسلامی( بند 1 ماده 6 قانون مجازات اسلامی)اهانت به دین مبین اسلام و مقدسات آن ( بند 7 ماده ماده 6 قانون مجازات اسلامی و ماده 513 قانون مجازات اسلامی) اهانت به هر یك از انبیاء عظام یا ائمه طاهرین (ع) یا حضرت صدیقه طاهره (س) ( ماده 513 قانون مجازات اسلامی) تبلیغ به نفع حزب، گروه یا فرقه منحرف و مخالف اسلام ( بند 9 ماده 6 قانون مطبوعات)تبلیغ مطالب از نشریات و رسانه ها و احزاب و گروههای داخلی و خارجی منحرف و مخالف اسلام به نحوی كه تبلیغ از آنها باشد( بند 9 ماده 6 قانون مطبوعات) اهانت به امام خمینی(ره) و تحریف آثار ایشان (ماده 514 قانون مجازات اسلامی)اهانت به مقام معظم رهبری (امام خامنه ای) خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و سایر مراجع مسلم تقلید ( بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات)
درباره تامین تله‌كام اپراتور نسل سوم تلفن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی همراه بیشتر بدانیم شرکت تامین تله‌كام در سال 1386 و با هدف فعالیت تخصصي و سرمایه‌گذاری بلند مدت در حوزه فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات تشکیل شد و در اين مدت در زمینه‌های مختلف همچون فن‌آوريهاي کارت‌های هوشمند، پورتال‌های سازمانی، خدمات انتقال داده‌ و تأمين و تهيه سخت‌افزار فعاليت كرده‌است. در همين راستا پس ‌از تلاشهاي فراوان نهايتاً شركت تأمين تله‌كام در سال 1389 موفق به اخذ پروانه اپراتورسوم تلفن همراه كشور با انحصار دوساله جهت ارائه خدمات نسل‌سوم شد. بر اين مبنا شرکت تمامی توان خود را معطوف به اجراي اين پروژه ملي کرده ‌است و درتلاش است به عنوان سومين اپراتور سراسري تلفن همراه كشور، کیفیت و خدماتی متفاوت را ارائه دهد.
• توانمندسازی نیروی انسانی با به‌روز کردن دانش کاخرید شارژ رکنان در راستای ارائه خدمات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کیفی به مشتریان متناسب با پیشرفت های تکنولوژیکی روز دنیا
۱۳ منوی سرویس فهرست خرید شارژ ایرانسل بانک ملی طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴#
#98919191111111*10000*1234*132*نکات مهم در مورد انتقال شارژ :بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مقابلتان اطمینان حاصل کنید.
خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیانتقال شارژ سیم کارت بهبرای از یک به سیم کارت همراه اول دیگر () از کد زیر استفاده کنید ( از چپ به راست) :# شماره اعتباری مورد نظر9891* مبلغ اعتبار به ریال * رمز خرید شارژ ایرانسل بانک ملی انتقال * 132 *برای گرفتن رمز انتقال یک پیامک بدون متن به 8910 ارسال کنید.شماره رمزی که ویژه ی شما تولید شده برایتان فرستاده می شود که باید آن را به خاطر بسپارید .به طور مثال : می خواهیم مبلغ 1000 تومان به شماره 09191111111 شارژ بفرستیم فرض میکنیم قبلا یک پیامک بدون متن به 8910 ارسال کرده ایم و رمز 1234 برای ما تعیین شده است ، پس به این ترتیب کد به شکل زیر خواهد بود :

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
این هم بگم که تعداد آنتن ها خیلی مهمه اگه آنتن روی 5 تا باشه 90 تا 140 تا دان میکنه اما اگه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی روی یک یا دو باشه
۷ منوی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خدمات ایرانسل ۷۰۰-۳ *۱۴۰*۳#
6- اپتیمس G ال جیتلفن اپتیمس G ال جی کمی قبل از نکسوس 4 معرفی شد و از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نظر جنبههای سختافزاری کاملا شبیه به نکسوس 4 است. اما این تلفن با طراحی خاص خود ال جی و بدون دخالت گوگل ساخته شده است. اپتیمس G از نظر دوربین، پشتیبانی از شبکه های مخابراتی و ضخامت بهتر از نکسوس 4 است و از نرم افزارهای اختصاصی ال جی به همراه رابط کاربری سفارشی این شرکت کرهای بهره میبرد. برای [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] مراجعه کنید.
سپس یک اسم وارد کنید ، مثلا Irancell ؛ سپس برروی دکمه ادامه کلید کنید ، GPRS رو انتخاب کنید و در صفحه جدید GPRS APN رو با کلمه mtnirancell مقداردهی کنید . دکمه ذخیره (Save) را زده و به صفحه اشتراک های دیتا برگردید ، حالا اسم کانکشنی را که ساختید پیدا کرده و آن را انتخاب کنید (دایره کناری آن توپر شود).دوباره به تنظیمات > اتصال برگردید و این دفعه تنظیمات اینترنت رو انتخاب کنید ، گزینه تنظیم جدید را انتخاب کرده و سپس وارد صفحه جدید شوید ، نامی برای تنظیم انتخاب کرده ، ok کنید و سپس از قسمت اشتراک ، همان اشتراکی را انتخاب کنید که قبلا ساختید در اینجا Irancell می باشد ، دکمه ذخیره را انتخاب کنید و به صفحه تنظیمات اینترنت برگردید ، سپس همان تنظیمی را انتخاب خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کنید که در بخش قبل ساختید (دایره کناری تنظیم باید توپر شود).
که یک میدان مغناطیس متناوب ایجاد می کند. این میدان به نوبه ی خود در سیم پیچی که در گوشی تلفن همراه یا پخش کننده ی MP3 جاسازی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شده است جریان الکتریکی ایجاد می کند. جون یو یکی از دانشجویان دوره ی دکتری تحت نظر ناتان گزارشی از فعالیت های اولیه ارائه کرده و می گوید که تیم تحقیقاتی آن ها یک سیم پیچ فیلم نازک طراحی کرده که می تواند به عنوان گیرنده ی انرژی در صفحه نمایش به کار رود. البته پیش بینی می کنند که این سیم پیچ قادر به تامین توان کافی برای یک رایانه را نخواهد داشت. با این وجود می توان طرح تزویج مغناطیسی را برای استفاده در دستگاه های همراه کوچک‎تر کرد و مورد استفاده قرار داد. تبدیل نمونه ی آزمایشگاهی به محصول نهایی تحقیقات بیشتری می طلبد. به عنوان مثال گروه در حال حاضر در حال مطالعه طراحی های مختلف مدار و مواد گوناگون است تا بتواند بهره‌وری سیستم جمع آوری انرژی را افزایش دهد. طرح های مهار انرژی دیگری نظیر سیستم جمع آوری انرژی جنبشی با استفاده از MEMS (ریز سیستم های الکترو مکانیکی) همچنین می توانند
1GB به بالا ۴۵,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
2- شماره 140 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را وارد کنید.
بانک های طرف قرارداد ایرانسل (جهت استفاده از پایانه فروش) عبارتند از:پارسیان، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پاسارگاد، پست بانک، سامان، صادرات، مسکن، ملت و ملی لطفاً توجه داشته باشید که در صورت عدم دریافت رسید به دلیل مشکل دستگاه، می توانید تنها از طریق کارت بانکی استفاده شده و همان دستگاه، برای چاپ مجدد رمز خود درخواست نمایید.وب سایت بانک های طرف قراردادبرای شارژ سیم کارت اعتباری خود از این طریق، کافیست:. به سایت اینترنتی بانک های طرف قرارداد ایرانسل مراجعه کنید.. به منوی خرید شارژ ایرانسل وارد شوید و گزینه «شارژ سیم کارت» را انتخاب نمایید.. مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر می شود.
ایرانسل افتضاح است. پشتیبانی در حد صفر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
زمان طرح از تاریخ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 24 دی ماه لغایت 1 بهمن
• شارژ رمزدار نزد فروشندگان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مجاز ایرانسل:دریافت رمز شارژ از طریق پایانه های فروش نزد فروشندگان مجاز ایرانسل. شـارژ الـکترونیکـی (e-Charge) شارژ خط به خط (P2P):انتقال مبلغ مشخص اعتبار، از سیم کارت اعتباری خود به سایر خطوط ایرانسل. با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل:خریداری شارژ از فروشندگان مجاز ایرانسل دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی. خرید شـارژ از طریق اینترنتكارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کد
پهنای باند (کیلوبیت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بر ثانیه) حجم اولیه (گیگابایت) شارژ ماهانه (ریال)
۱.انتخاب آهنگ دلخواه هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:در لینک پورتال آهنگ پیشواز در صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی . بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!! با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید : • فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.


براي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دريافت راهنماي استفاده از خدمات آهنگ پيشواز ايرانسل و اطلاع از كليه امكانات آن در حالت هاي تك آهنگي و چند آهنگي به شكل PDF
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

•• به لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خود را انتخاب و خریداری کنید..از آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK]چگونه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
پشتیبانی ایرانسل تا دلتون بخاد افتضاحه. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی من چند روز پیش وایمکس خریدم و کار نمی کنه. هر چی هم زنگ می زنم کسی گوشش بدهکار نیست. فقط می گن باهاتون تماس می گیریم.نکته بعدی اینه که حالا که می گم می خوام کنسلش کنم می گن باید جریمه بدید. آخه سرویسی که هنوز راه نیفتاده و کار نمی کنه رو من باید جریمه بدم.
mtnirancell APN خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
تعرفه تهیه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی حجم ترافیک مازاد برای سرویس‌های اینترنت وایمکس داتک تلکام حجمی
و همچنين ايرانسل ني طي قردادي در شهر هاي كه پوشش ندارد مي تواند از پوشش مبين نت استفاده كندن واسه شرکت میخوام. بالاخره کدوم یکی رو بخرم. شرکت نارمکتیر 1391 ایرانسل میبد یزد را هم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پشتیبانی میکنتیر 1391
ضه محص خرید شارژلات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشورعرضه محصول منحصربه فرد سیم‌کارت پیام خرید شارژرسان ویژه خرید شارژکاربران حرفه ای دیتا و تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات ایجاد بزرگترین مرکز تماس شبانه ر خرید خرید شارژشارژوزی خاورمیانه و مراکز تماس منطقه ای با گویش‌های محلی توسعه همکاری با بانک‌ها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه ارائه سرویس ه خرید شارژی پیام چند رسانه خرید شارژ ای و اینترنت همراه بعنوان خدمات مبتنی بر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دیتا ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع برقراری رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت‌های اعتب خرید شارژاری و فراهم سازی امکان رومینگ بین‌الملل دیتا استفاده از بسترهای الکترونی خرید شارژک برای فروش سیم‌کارت و کارت شارژ و قرارداد همکاری با بانک‌ها دسترسی به امکان خرید اعتبار در خارج از کشور از طریق اینتر خرید شارژنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی
بسته آوا و نما سرویس MMSهمراه اول بمنظور ارج نهادن به خواسته های مشترکین خود و جهت افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکین اقدام به ارائه بسته آوا و نما نموده است . مشترکین با خرید این بسته به مبلغ 30.000 ریال می توانند در مدت یک ماه اقدام به ارسال 100 عدد MMS نموده و از این سرویس با هزینه کمتری بهره مند گردند.نحوه فعالسازی بسته خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آوا و نما
••در صورت حذف خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.

از دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دکمه ستاره * را فشار دهید.
مواظب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از رمز شما استفاده نکرده و شارژ از گوشی شما برای خودش ارسال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نکند!همراه اول برای هر بار انتقال عتبار 40 تومان کارمزد کم میکنددر هر روز برای تعداد دفعات فرستادن شارژ محدودیت وجود دارد و فقط 5 بار می توان شارژ انتقال دادحداکثر مبلغ انتقال در هر روز 10.000 تومان می باشددر هر ماه فقط 30 بار می توان انتقال شارژ انجام دادحداکثر مبلغی که می توان در هر ماه انتقال داد 50.000 تومان می باشد

۲۲ طرح اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱# خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
۴ منوی تغییر زبان ۷۰۰-۲ *۱۴۰*۲# خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
با تشکر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
فقط هزینه خرید را می پردازید!• ارسال پیام کوتاه برای خرید / حذف رایگان است.• در صورت حذف آهنگ، امکان بازگرداندن هزینه آن به شما وجود ندارد.• پس از خرید، یک پیام کوتاه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تایید برای اشتراک سرویس و یک پیام کوتاه تایید برای خرید آهنگ پیشواز دریافت خواهید کرد و ظرف چند دقیقه اولین آهنگی که خریداری می‌کنید به طور پیش‌فرض برای تمامی تماس‌گیرندگان شما تنظیم خواهد شد.• استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، هزینه ماهیانه، هزینه فعال‌سازی یا هزینه تغییر تنظیمات ندارد و تنها هزینه آن، هزینه خرید هر آهنگ برای یک دوره زمانی مشخص است.• در صورتی که برای تغییر تنظیمات یا دریافت اطلاعات (مانند فهرست آلبومتان) از روش پیام کوتاه استفاده کنید، هزینه ارسال هر پیام کوتاه مطابق طرح تعرفه فعال در حسابتان محاسبه می‌شود. سایر روش‌های استفاده از این سرویس رایگان است.

2- شماره 140 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را وارد کنید.
مثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۱۹۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید قبلا یک پیامک بدون خرید شارژ ایرانسل بانک ملی متن به ۸۹۱۰ فرستاده ایم و رمز ۱۲۳۴۵۶۷۸ برای ما تعیین شده است. کد زیر را در گوشی خود وارد خواهیم کرد:۱۳۲*۱۲۳۴۵۶۷۸*۱۰۰۰۰*۹۸۹۱۹۱۱۱۱۱۱۱#
شرکت تامین تلکام وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نام تجاری 'رایتل' را برای سیم کارت های نسل سوم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی انتخاب کرده است. این اپراتور علاوه بر سرویس‌های چندرسانه‌ای و مکالمه تصویری، اینترنت را با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه از طریق تلفن همراه برای کاربران مهیا می کند.

مشترک با موافقت با قوانین سایت پردیس، اجازه‌ی استفاده از پرونده‌ی کاربری خود (فعالیت‌هایی که مشترک در هنگام کار با بخش‌های مختلف سایت انجام می‌دهد) جهت مقاصد تجاری و غیر تجاری را به همراه اول داده و با حفظ اطلاعات شخصی کاربر، حق انتشار آن را نیز در اختیار همراه اول می‌گذارد. پردیس از طریق این پورتال دسترسی شما را به سرویس های خود فراهم کرده است و در خرید شارژ ایرانسل بانک ملی هر زمان این اختیار را دارد تا دسترسی شما را بدون اعلام قبلی غیر فعال کند و هیچگونه حق اعتراض نسبت به این موضوع را نخواهید داشت.
# رمز ۵ تا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ۸ رقمی * مبلغ * شناسه ایرانسلی * ۱۴۲ *

شبکه توزیع خدمات جیرینگ شبکه گسترده پذیرندگان جیرینگ در حال حاضر در خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بیش از 2000 نقطه و در تمامی نقاط ایران در دسترس شما هستند. برای واریز نمودن پول یا برداشت آن از جیرینگ خود، می توانید به پذیرندگان جیرینگ مراجعه نمایید.پذیرندگان جیرینگ قبل از شروع به همکاری، با شرکت در دوره‌های آموزشی و یا استفاده از محتوای آموزشی جیرینگ، نحوه کار با جیرینگ را فرا می گیرند تا بتوانند به بهترین شکل با جامعه جیرینگ ارتباط داشته باشند.
این تیم تحقیقاتی نرم افزاری را تهیه کرده اند که می تواند متن ها را از ویدیوهایی که از نمایشگر تلفن همراه تهیه شده استخراج کنند. پیش از این هم نرم افزاری به نام iSpy برای این کار وجود داشته است. کافی است با دوربین یا موبایل از نمایشگر یک تلفن همراه فیلم بگیرد تا آن را تبدیل به متن اصلی بکند. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نحوه وارد کردن شارژ ایرانسلپس از دریافت کد شارژ ایرانسل دستور زیر را در گوشی تلفن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی همراه خود وارد کنید:
راه دوم: کد زیر را به شماره ۱۱۱۲ پیامک خواهیم کرد: خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
4- شماره رمز کارت 12 رقمی (رمزی که پس از پرداخت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نمایش داده می شود) را وارد کنید.

خدمات بانكي و بانكداري:با توجه به امنيت بالاي شبكه‌هاي نسل سوم و نيز ظرفيت انتقال انواع اطلاعات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مورد نياز در شبكه بانكي، امروزه اين شبكه‌ها بستر قابل اطميناني جهت انجام انواع خدمات بانكداري محسوب مي‌گردند. در اين راستا به كمك شبكه نسل‌سوم مشتركين بدون نيار به بسياري از مراجعات حضوري به شعب بانكها و طي‌كردن مراحل مختلف اداري و صرفاً به كمك گوشي تلفن همراه خود، در اسرع وقت نيازهاي بانكي خود را برطرف خواهند كرد.
2011: در اين سال نسخه دوم و پيشرفته استاندارد LTE به نام LTE-Advanced تصويب خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شد. همچنين استاندارد VoLTE يا Voice Over LTE در دستور كار براي تصويب شدن تا پايان سال 2011 قرار گرفت. در اواسط سال شركت AT&T نيز سرويس‌هاي LTE خود را به‌صورت محدود در چندين مركز شروع كرد.شركت Verizon تصميم دارد تا پايان اين سال در تمامي مناطقي كه سرويس 3G ارائه مي‌دهد، سرويس LTE را نيز راه‌اندازي و ارائه كند.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
6GB-18000t خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
ارائه سرویس های فوق العاده در کنار پرداخت ها:جیرینگ علاوه بر انتقال پول و پرداخت ها، سرویس های دیگری نیز ارائه می دهد مانند: یک فروشنده می تواند کلیه قبوض را پرداخت نماید، تراکنش انجام خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دهد، پرداخت های انبوه یا bulk paymentداشته باشد(مانند پرداخت حقوق پرسنل)، واریز و برداشت وجه به / از تلفن همراه مشترک انجام دهد و به ازای هر عملیاتی که انجام می دهد از جیرینگ کارمزد دریافت نماید.
سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، دارای همان ویندوز 7 آشنا و همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست. این موضوع جدا از مزایایی که براي كاربر دارد، معایبی را نیز به‌دنبال خواهد داشت و شاید همین معایب باعث شده، شرکت مایکروسافت خبر از بهینه‌سازی اساسی برای تبلت در نسخه بعدی سیستم‌عامل مشهور خود بدهد.
مشترکین گرامی،شبکه GPRS ایرانسل از روز شنبه 5 اسفند 85 رسما افتتاح شده است و ارسال تنظیمات GPRS برای مشتریان آغاز گردیده است. ایرانسل تنظیمات GPRS را از طریق پیام کوتاه (SMS) برای مشترکیــن ارسـال می نماید. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره گیری این اطلاعات را دریافت نمایید.
نحوه خارج کردن شماره همراه اول از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی لیست سیاهبرای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :مراجعه حضوری : مراجعه به و در تهران و در سایر استانهاغیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست سیاه یا Black list اقدام می‌نماید.افزایش اعتبار و نحوه استفاده از کارت شارژ :افزایش اعتبار : افزایش اعتبار به دو روش حضوری و غیر حضوری صورت مي گيرد:حضوری : الف - خرید شارژ از طریق دستگاه خودپرداز بانکها و POS فروشگاهها- از طريق دستگاههاي وب كيوسك نصب شده در اماكن عمومي پرتردد
• مزایای ثبت نام در جیرینگ سادگی و سهولتشما می توانید به سادگی از امکانات جیرینگ بهره مند شوید. استفاده از جیرینگ نیازمند نصب هیچ گونه نرم افزاری نیست و با تمامی گوشی های تلفن همراه موجود در بازار سازگار است. کلیه امکانات جیرینگ از طریق منوهای بسیار ساده ای قابل دسترسی است. خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت های روزانه، واریز و برداشت وجه همگی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی با چند کلیک روی گوشی تلفن همراهتان قابل انجام است.

۲۳ انتقال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از اعتباری به دائمی ۷۰۰-۷-۴ *۱۴۰*۷*۴#
چگونه می توان به GPRS متصل شد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گوشی شما باید برای اتصال به شبکه GPRS مناسب باشد (برای اطلاع از این موضوع).
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
قوانین اختصاصی سایت پردیس همراه اولسایت پردیس همراه اول و تمامی بخش‌ها و محتواهای آن متعلق به همراه اول و همکاران وی می‌باشد و هرگونه سوء استفاده، کپی‌برداری، تولید مجدد، انتقال و یا ذخیره قسمتی و یا تمام بخش‌های مختلف و محتوای این سایت بدون مجوز مکتوب همراه اول ممنوع می باشد. تلاش برای صدمه زدن به سایت پردیس، پایگاه‌های داده‌ی آن، زیرساخت‌های شبکه‌ی مخابراتی که از طریق پردیس با واسطه یا بلاواسطه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، ممنوع بوده و در صورت انجام آن، پردیس در قطع خدمات به مشترک یا مسدود نمودن حساب کاربری کاربر مختار می باشد. در هنگام ثبت نام شما باید قوانین سایت را به صورت کامل مطالعه نموده و موافقت خود را با مفاد آن اعلام نمایید. مشترک متعهد می‌شود که هر گونه اطلاعاتی که در این سایت وارد می‌کند شامل موارد زیر باشد. در غیر این صورت پردیس می‌تواند حساب کاربری مشترک را مسدود نماید: اطلاعات صحیح باشد.حاوی مطالب منافی عفت، خلاف شرع، عرف و قانون خرید شارژ ایرانسل بانک ملی جمهوری اسلامی و در جهت اغراض غیر اخلاقی، غیر انسانی و غیر قانونی نباشد.
* قطع سرویس مشترکین تلفن همراه می توانند جهت قطع سرویس از روشهای پیام کوتاه(S




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: